ستیاستیا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

برای دخترم ستیا

بدون عنوان

1394/3/7 13:30
نویسنده : مامان
30 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

دختر کوچولو من سلام

دوست داشتم زودتر برات بنویسم ولی بعد از تولدت بلاهای مختلفی سرم اومد که برات همش رو مینویسم تا بدونی چرا زودتر نیومدم ولی خدا رو شکر الان بهترم کاملا خوب نشدم ولی به عشق تو هنوز سر پا هستم ستیا گلی از امروز برات همه خاطرات که برای من و بابات از روزی که فهمیدیم هستی تا الان مینویسم آرامالبته اگه امون بدی مادردلخور همش گریه میکنی آخه سکوت

مثل الان که همش گریه میکنی ومنظورت اینه که بیا با من بازی کن مامانم آخه خیلی بازیگوشی قربونت برم اینم یه عکس از همین الانتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
7 خرداد 94 15:17
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان